23948sdkhjf

Kineserne købte rå mængder svanemærket glidecreme på dansk webshop i mandags

Under singledag solgte Sinful lige så meget på en enkelt dag, som virksomheden ellers gør på en måned.

Kineserne er vilde med svanemærket glidecreeme fra den aarhusianske webshop Sinful.

Det beviste de ved at købe store mængder af cremen under den nyligt overståede Singles Day - som er verdens største online-shoppedag - og faktisk solgte Sinful lige så meget på denne ene dag, som virksomheden ellers gør på en måned, fortæller Sinful til avisen.dk

– Singles day er uden sammenligning den største salgsdag i Kina, og sexlegetøj er virkelig noget, som kineserne køber denne dag. Vi modtog det samme antal ordrer, som vi normalt gør på en hel måned og det skyldes især vores svanemærkede glidecreme, som de kinesiske kunder er helt vilde med, fortæller Tonny Andersen, CEO hos Sinful.

Sinful sælger produkter via den kinesiske onlinegigant Alibaba, der i sig selv satte rekord på singles day i mandags

Singles day i vækst i hele Skandinavien
Det var dog ikke kun i Kina, at Sinful oplevede en stor interesse på gårsdagens store shoppedag. Den erotiske webshop omsatte nemlig for 50 procent mere i Skandinavien på dette års singles day, sammenlignet med sidste år.

- Vi kan tydeligt mærke, at singles day har indtaget de skandinaviske markeder. Vi havde sørget for ekstra lagerpersonale, men det var slet ikke nok. Vores lagerchef blev nødt til at indkalde ekstra folk i løbet af dagen, fortæller Tonny Andersen, CEO hos Sinful.

På det Skandinaviske marked var det sexlegetøj til singlekvinder og -mænd, der dominerede salget hos Sinful.

Kvinderne købte især lufttryksvibratorer, mens mændene kastede sig over onaniprodukter, primært fra brandet Mr. Membr.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062